Úvodník

Teprve před pár dny jsem si uvědomil, že na mém blogu chybí něco jako úvod. Není tu skoro nic o mně (ačkoli jsem se na Asku zavázal k tomu, že o mé osobě budu mluvit minimálně). Ale myslím, že pokud chci bloggovat po celých (doufám) 5 let mého studia, tak bych tu mohl napsat ve stručnosti něco o sobě a hlavně o mém blogu (zkrátka co přesně od něj máte očekávat 😉). Bude to takový hodně formální článek, který bude prezentovat tuto stránku a samotného autora, takže mi to musíte odpustit 😁.

Kým byl a kým bude Leopold Hagen?

Jsem naprosto obyčejný kluk, který se během předmaturitních prázdnin rozhodl, že zkusí proměnit svůj kdysi dětský sen (o tom stát se zubařem) ve skutečnost. A po usilovném zjišťování a rozhodování jsem nakonec chtěl bojovat o své místo v Praze, Plzni a Olomouci. Přiznám se, že přijímačky do Prahy jsem postupně začal vzdávat z nedostatku volného času a hlavně mého dosud tříletého flakačství, které vyústilo v naprostou neznalost úplně základních pojmů.

Nakonec mi tedy nezbylo nic jiného než bojovat hlavně o Plzeň, která mě doslova 1.2.2017 (to byl den otevřených dveří) naprosto učarovala. Tou dobou jsem již nějaký ten měsíc (konkrétně asi říjen) usilovně makal na biflování modelovek z fyziky a chemie. Nejvíce jsem se bál biologie, u které absolutně neexistovalo nic, co by mi mohlo usnadnit učení (modelovky). Naštěstí jsem měl jako většina pozorných uchazečů k dispozici test z roku 2016, ze kterého jsem pochopil, že nejlepšími zdroji pro mě bude Biologie člověka od E. Kočárka a rovněž jeho genetika. Pro buňku jsem použil Chalupovou a celé jsem to podtrhl 2000 otázkami z biologie, které mi nahradily modelovky. Již brzy jsem ale pochopil, že mi v rámci chemie a fyziky nebude stačit pouhé nabiflování (testy z roku 2016 už nebyly tak podobné modelovkám). A z toho důvodu jsem sáhnul po sérii Odmaturuj a Rychlokurz, které mi pomohly pochopit jednotlivé otázky, díky čemuž jsem si mohl oddělat nálepku „Cvičená opice“ 😁.

Po mnohaměsíční přípravě jsem nakonec uspěl jak u maturity, tak i u přijímaček. Vše tedy vyšlo podle plánu a hned o prázdninách jsem se definitivně upsal ke studiu zubního lékařství.

Ještě před tím jsem ale založil profil na Asku, který díky Bloncce a Nadšené získal příjemnou komunitu (společně s Herbertem, se kterým jsme zahájili vlnu příchodu nových blogů a asků z různých lékařských fakult a oborů*, díky čemuž mají noví uchazeči spoustu cenných a rychle dostupných informací o studiu medicíny v ČR 😉) a vyústil k založení tohoto blogu, který mě uvedl do světa medik bloggerů 😁.

Čím je a čím bude tento blog?

Rád bych tedy, aby tento blog byl živoucím důkazem toho, že i obyčejný kluk, který nikdy nebyl studijní typ (a na gymplu to byl chronický dvojkař a trojkař) si může vybojovat své místo na tak žádaném a limitovaném oboru jako je zubařina, když se do toho s tou správnou motivací opře.

Pevně doufám, že za těch (doufám) 5 let vytvořím co nejobjektivnější a nejefektivnější zdroj informací ke přijímačkám, jednotlivým předmětům, které mě v rámci mého studia čekají a taky útočištěm všech prokrastinátorů 😉!

Zatím na přečtenou!

Váš

4 komentáře: „Úvodník

  1. Tys byl na dni otevřených dveří? To jsme se museli stoprocentně potkat, pokud si zavítal i do Pavlovova pavilonu.
    Pozn.: Kdyby byly jakékoli problémy, křič. A kdyby to byly problémy velkého školního rázu, tak se v AS dá taky dost věcí zařídit 😉

    To se mi líbí

Napsat komentář