Přijímačkové testy z roku 2016

 

Sem tam se mi na mailu objeví žádost o zaslání přijímačkových testů z roku 2016 anebo žádost o pomoc s přijímačkami. Řekl jsem si, že bude jednodušší ty testy nahrát na internet.

Až tu někdo začne moralizovat, tak ať si uvědomí, že ty testy byly na stránkách fakulty veřejně dostupné zhruba do května. To znamená, že každý se na ně mohl podívat a stáhnout si je ještě před několika měsíci.

Doporučuji aktivně sledovat stránky fakulty, protože zanedlouho by měly být zveřejněny testy z letošních přijímaček, které byly typově prakticky stejné, akorát se letos objevily dle mého názoru o něco těžší otázky.

Doufám, že už pomalu začínáte s přípravou a nenecháte to zbytečně pár měsíců čekat :D. Já osobně jsem si velmi brzy uvědomil, že mi tolik nevysávalo energii samotné učení, ale spíše pobyt ve škole. Takže využijte toho, že jste zatím po prázdninách čerství a naučte se základy, pak už jenom nabalujete a nabalujete další a další učení ;).

Odkaz ke stažení: https://uloz.to/!Nwcvwg3HRymL/testy-zip

Heslo: 2016

Napsat komentář